Onte día 19 de setembro de 2018 Correos publicou, tanto na intranet
corporativa Conecta como na súa
páxina web www.correos.es, toda a
información sobre a actualización das Bolsas de Emprego, nestas páxinas
poderedes consulta-las dúbidas que teñades sobre este proceso, e tamén a vosa
situación dentro das Bolsas.
Os pasos que tedes que seguir para acceder a través da web de correos son
os seguintes:
www.correos.es
– Información corporativa – Empleo Correos – Gestiona tu candidatura (Externa) –
Actualización Bolsas de Empleo
As Bolsas xa actualizadas comezarán a funcionar o próximo día 1 de outubro de 2018.
A partires deste día tódolos candidatos comezaran con “0” rotacións nas Bolsas.
Os chamamentos comezarán a realizarse por aqueles candidatos que teñan un mellor número na Bolsa.
Serán as Unidades de Recursos Humanos as que se poñan en contacto (por
mensaxe, correo electrónico ou telefonicamente) con aquelas persoas que se
integran nestas Bolsas, para que acrediten os requisitos e os méritos que
anotaron na súa solicitude:
(TEN A DOCUMENTACIÓN
PREPARADA PARA CANDO TE CHAMEN).
-
Orixinal e copia do documento
de identidade.
-
“
“ “ da tarxeta da Seguridade Social.
-
“
“ “ do carné de conducir (no seu caso).
-
“
“ “ da titulación académica oficial.
-
O Anexo 2 de certificado médico (Recomendámosche que te
quedes cunha copia)
-
A autorización de tratamento
de certificado médico.
OLLO: Non hai
que presentar copia dos cursos de formación e se xa tes presentada toda a
documentación NON TERÁS QUE VOLVELA A PRESENTAR.
Prema no enlace Actualización Bolsas Correos
Prema no enlace Actualización Bolsas Correos