A
Formación está dirixida, exclusivamente, a aqueles empregados que cumpran coas
seguintes condicións:
1. Ser empregado temporal e, por tanto, non
ter unha relación laboral de carácter indefinido/fixa ou fixa descontinua coa
compañía.
2.
Manter unha relación laboral en activo coa empresa, ao comezo de cada unha das
accións formativas que integran o programa.
O
programa estará integrado polas accións formativas:
-
Dixitalización I
-
Dixitalización II Avanzado
-
Correos ao servizo do cliente
-
Técnicas de venda
-
Iris v.6 Usuario atención ao cliente
-
Paquetería
-
Excel básico para Persoal Operativo
Prazo de inscrición dende o 19 de abril, ata o 25 de abril ambos incluídos
Inscrición: a través do Campus Colearning
A formación desenvolverase durante os meses de abril, maio e xuño. As persoas que se rexistren na contorna de Procesos de Colearning deberán encher un
cuestionario de identificación persoal de carácter obrigatorio e imprescindible
para a realización e superación dos diferentes cursos.
O
incumprimento e/ou falsidade en calquera dos requisitos anteriormente
mencionados, supoñerá, en calquera circunstancia, a imposibilidade de superación
dos cursos do programa formativo, independentemente da fase do seu desenvolvemento.
Os participantes só recibirán as accións formativas do programa que non consten
como superadas nos sistemas de información de Correos.
O comezo de cada acción formativa comunicarase
por correo electrónico e sms aos participantes, polo que a dirección de e-mail
e o número de teléfono móbil persoais introducidos no cuestionario de
solicitude de inscrición deberán ser correctos e estar actualizados.
No caso de que xurda algunha incidencia técnica durante a solicitude de inscrición e/ou a realización da formación, os alumnos deberán dirixirse a través de email ao Centro de Atención ao Estudante (centro.atencionestudiante@telefonica.com).