Hoxe
19 de abril Correos fixo entrega ás OOSS as Bases definitivas da Consolidación
de Emprego 2016 (2.443 prazas) en resumo os
aspectos máis importantes son os seguintes:
-
A admisión de solicitudes e o prazo de
presentación de instancias determinaranse posteriormente nas convocatorias
provinciais.
-
Eliminan a puntuación negativa dás preguntas
erróneas.
-
Incrementan a puntuación por pertenza ás
bolsas de Emprego.
-
O Temario queda reducido a 13 Temas. (eliminase
o tema “Plan Estratéxico de Correos”)
-
PROCESO DE CONSOLIDACIÓN terá dúas
FASES ( Proba e Méritos)
PROBA.- De carácter
eliminatorio que terá dous partes unha común para todos os postos e outra
específica ( Axente e Repartición) e (Atención ao Cliente).
Proba común: Tipo test de 60
preguntas dás cales 10 serán psicotécnicas e un tempo de 55 minutos para a súa
realización.
Proba específica: Tipo test de
40 preguntas e un tempo de 35 minutos para a súa realización. A valoración dá
proba será conxunta e débense obter un mínimo de 15 puntos. A valoración máxima
dá proba conxunta común máis específica non poderá ser superior a 30 puntos
(90% materias específicas e 10% psicotécnicas).
Os
candidatos poderán presentarse para calquera posto por tanto poderán optar por realizar unha ou as dúas probas especificas
previstas. Quen opte a todos os postos, deberán realizar unha soa proba común e
as dúas especificas unha despois doutra.
MÉRITOS.- Antigüidade total en Correos dos últimos 7 anos 0,04 puntos por cada mes
completo cun máximo de 2,88 puntos. Polo desempeño de cada un dous postos de
traballo solicitados na provincia durante os últimos 7 anos 0,075 puntos por
cada mes completo cun máximo de 3 puntos.
Por
pertenza ás bolsas que se constitúan do posto e provincia solicitados segundo os
puntos obtidos por méritos: entre 0 e 5 - 1,5 puntos; maior de 5 ata 15 - 2,50
puntos e maior de 15 – 4,12 puntos. Pola posesión de permiso de conducir A, A1
(moto) 3 puntos, polo B (coche) 1 punto. Este mérito só valorarase para aqueles
postos de traballo que ou requiran e non son acumulables.
Pola
posesión do Título Universitario ou FP Grao Superior de Administración e
Xestión, Comercial e Márketing e Informática e Comunicacións 3 puntos ( Só para
os postos de Atención ao Cliente) Pola posesión do Título de FP Grao Medio de
Administración e Xestión, Comercial e Márketing e Informática e Comunicacións 1
punto ( Só para os postos de Atención ao Cliente) Estas dúas últimas
puntuacións non son acumulables.
Formación: 8 puntos máximo. DIXITALIZACIÓN
I 1 punto; DIXITALIZACIÓN II Avanzado 1 punto; EXCEL Básico 1,75 puntos;
CORREOS Ao SERVIZO DO CLIENTE 1 punto; IRIS V.6 USUARIO ATENCIÓN Ao CLIENTE 1
punto; PAQUETERÍA 2,25 puntos ( só para os postos de Reparto e Axente/
Clasificación); TÉCNICAS DE VENDAS 2,25 puntos ( só para os postos de Atención
ao Cliente). NOTA IMPORTANTE a ter en conta: Para Reparto 1.- Poderanse obter
un máximo de 51 puntos (30 puntos para a proba e 21 para os méritos). Para o
resto de postos.- Poderanse obter un máximo de 48 puntos (30 puntos para a proba
e 18 para os méritos). A valoración de méritos se efectuará a 30 de xuño de
2018.
Para
máis información ponte en contacto coa xente da CIG