MUFACE lembra a todos os seus
mutualistas e beneficiarios que están cubertos ao 100% nesta emerxencia
internacional, tanto se son de adscrición pública ou privada, do mesmo xeito
que o resto de usuarios do Sistema Nacional de Saúde. Todos os mutualistas van ser atendidos conforme ao
protocolo vixente determinado polas autoridades sanitarias.
Se cre ter síntomas compatibles cunha infección respiratoria - tose, febre,
e/ou falta de aire -, non acuda a urxencias, porque é contraproducente para o
risco de contaxio, fágao por vostede e os demais. Debe illarse no seu domicilio
e chamar aos teléfonos específicos da súa comunidade autónoma.
GALICIA:
Tfno. ciudadanos con síntomas: 061
Tfno. información ciudadanos: 900 400 116
TELÉFONOS
CORONAVIRUS ENTIDADES CONCERTADAS
Se chama aos teléfonos da súa entidade concertada, tamén
alí indicaranlle como actuar, e no seu
caso deberán facerlle o seguimento da súa situación. Teña en conta que se trata dun asunto
de saúde pública global, polo que
todos os recursos están postos ao dispor da autoridade sanitaria
competente, isto é, o Ministerio de Sanidade.
• ASISA:
Centro de coordinación de urxencias: 900 900 118
• ADESLAS:
teléfonos de orientación sobre o
coronavirus e urxencias. 902 109 393 e 932 593 416
Número do Centro Coordinación de Urxencias: 900 32 22 37.
• DKV: Urxencias médicas:
Médico 24 horas 976 991 199
Centro de coordinación de urxencias: 900 300 799.
• IGUALATORIO CIRÚRXICO DE
CANTABRIA:
teléfono gratuíto de atención ao cliente 900 81 81 50 e teléfono de urxencias 900 53 50 47.
XESTIÓNS NAS OFICINAS
Co fin de evitar que nas oficinas con atención ao público concéntrese un
número considerable de persoas, sobre todo as que poden estar incluídas en
grupos de risco, as solicitudes e xestións ante a mutualidad realizaranse de forma telemática,
telefónica ou por correo electrónico, salvo para cuestións que sexan
estritamente inaprazables.
EXENCIÓN DE VISADO DE
RECEITAS
Para facilitar o acceso aos medicamentos durante o estado de alarma, aprobouse
a exención de visado de receitas. Mentres estea vixente a Orde SND/266/2020, do 19 de marzo, os mutualistas poderán adquirir os medicamentos
directamente na farmacia só coa receita.
INCAPACIDADE TEMPORAL
MUFACE enviou instrucións a todos os Órganos de persoal, establecendo o
seguinte:
Se xa está de baixa por Incapacidade temporal e o médico non lle pode
atender a tempo para darlle o seguinte parte de confirmación, o funcionario/a
debe poñerse en contacto co seu Órgano de persoal para comunicar esta
circunstancia e enviar o parte de baixa en canto o teña, pode facelo por email
co parte escaneado-. Os partes deben ser
sempre consecutivos. Isto quere dicir que aínda que o seu médico aténdalle uns
días máis tarde da data final do parte previo, o seguinte parte de confirmación
comeza ao día seguinte do parte previo. A duración dos partes é de 15 días, e o
médico pode, excepcionalmente, dar un parte por 30 días.
Se o funcionario/a ponse enfermo agora, debe comunicalo ao seu xefe ou
Órgano de persoal. En canto poida atenderlle un médico, terá que dicirlle desde
cando está enfermo para que lle faga o parte de baixa desde esa data. O Órgano
de persoal pode xustificar a súa ausencia ao traballo excepcionalmente mentres
dure o estado de alarma, e terá que presentar o parte médico en cando o teña,
enviándoo en papel ou por email.
Se tes calquera dúbida ponte en contacto cos delegados da CIG