31 de xul. de 2020

Bases Convocatoria Consolidación de Emprego 2020/2021


O 30 de xullo de 2020, Correos publicou as bases da Convocatoria de Emprego 2020, na Web www.correos.es. Nas bases quedan establecidas os requisitos dos participantes e a valoración das dúas fases da convocatoria de emprego: Proba selectiva ou exame e fase de méritos.

A convocatoria será un concurso oposición ao que se poderá presentar calquera persoa que cumpra os requisitos, traballase en Correos ou non, con dúas fases. Haberá probas diferenciadas para os postos de Reparto e Axente Clasificación e para Atención ao Cliente.

POSTOS REPARTO e AXENTE CLASIFICACIÓN

O proceso para estes postos será valorado cun máximo de 100 puntos, dos que 63 serán para a fase de proba ou exame e 37 para a fase de méritos. Tamén se puntuará coñecementos de Inglés segundo titulación 2 puntos e para postos en Ceuta e Melilla coñecemento de árabe mediante proba 2 puntos.   

A proba consistirá nun cuestionario tipo test, cun 90 % relacionadas con preguntas xerais e específicas para estes postos, segundo os 12 temas de exame que conteñen as bases e outro 10 % con preguntas psicotécnicas, As respostas erróneas non puntuarán negativamente e darán 110 minutos para a realización do exercicio. Como novidade haberán 10 preguntas adicionais de reserva que se valorarán no caso de que se anule algunha pregunta das 100 anteriores.  
  
Cada pregunta acertada se valorará con 0.63 puntos, sendo a valoración desta proba a correspondente á puntuación total das respostas acertadas.

FASE DE MÉRITOS REPARTO e AXENTE CLASIFICACIÓN

Aos aspirantes que superasen a proba ou exame, teráselles en conta estes méritos e puntuacións, valoradas a 31 outubro de 2020.

1. Antigüidade: puntuarase a suma total da antigüidade en calquera posto de traballo en Correos dende o 1 de maio de 2012. Por cada día, ou o seu equivalencia de contratos a tempo parcial: 0,00254 puntos, cun máximo de 6,5 puntos.

2. Por desempeñar cada un dos postos da provincia solicitada dende o 1 de maio de 2012. Por cada día completo e o seu equivalencia de contratos a tempo parcial: 0,00254 puntos, cun máximo de 8,5 puntos.

3. Para o posto de reparto moto, estar en posesión do permisos de condución de moto (A1)  6 puntos. Para o posto de reparto a pé e axente o de coche estar en posesión  do carné  (B1) coche,  2 puntos.  

4. Pola pertenza ás bolsas de emprego do posto e provincia solicitada e segundo valoración dos méritos aparecida nas mesmas:

Méritos entre 0 e 5: 2,5 puntos.
Méritos maiores de 5 e ata 15: 6 puntos.
Méritos maiores de 15 e ata 30: 9 puntos.

5. Posesión de titulación universitaria, 3 puntos e no caso de formación profesional ou Bachirelato outros 3 puntos, sendo en ningún caso acumulables.

Formación. Valoraranse os seguintes cursos de formación:

Curso o Cliente e a cadea de valor: 0,5 puntos
Curso de Porfolio de produtos: 1,3 puntos
Curso de Paquetería 1,3 puntos
Curso de Excel básico persoal operativo: 1,3 puntos
Curso de Dixitalización III, 1,3 puntos                                            
Curso de SGIE e PDA: 1,6 puntos

POSTOS de ATENCIÓN ao CLIENTE

O proceso para estes postos será valorado cun máximo de 100 puntos, dos que 63 serán para a fase de proba ou exame e 37 para a fase de méritos. Tamén se puntuará coñecementos de Inglés segundo titulación 6 puntos e para postos en Ceuta e Melilla coñecemento de árabe mediante proba 6 puntos. 

A proba consistirá nun cuestionario tipo test, un 90 % relacionadas con preguntas xerais e específicas para estes postos, segundo os 12 temas de exame que conteñen as bases e outro 10 % con preguntas psicotécnicas, As respostas erróneas non puntuarán negativamente e darán 110 minutos para a realización do exercicio. Como novidade haberán 10 preguntas adicionais de reserva que se valorarán no caso de que se anule algunha pregunta das 100 anteriores. Cada pregunta acertada se valorará con 0.63 puntos, sendo a valoración desta proba a correspondente á puntuación total das respostas acertadas.

FASE DE MÉRITOS ATENCIÓN ao CLIENTE

Aos aspirantes que superasen a proba ou exame, teráselles en conta estes méritos e puntuacións, valoradas ao 31 de outubro de 2020.

1.Antigüedad: puntuarase a suma total da antigüidade en calquera posto de traballo en Correos dende o 1 de maio de 2012. Por cada día completo ou o seu equivalencia de contratos a tempo parcial: 0,00254 puntos, cun máximo de 6,5 puntos.

2.Por desempeñar cada un dos postos da provincia solicitada dende o 1 de maio de 2012. Por cada mes completo e o seu equivalencia de contratos a tempo parcial: 0,00254 puntos, cun máximo de 8,5 puntos.

3.Por titulación Universitaria oficial, 6 puntos. Quen obteña puntuación por este apartado, non se lles computará no seguinte.

4.Pola posesión do Título de Formación ou Bacharelato, 4 puntos.

5.Pola pertenza ás bolsas de emprego do posto e provincia solicitada e segundo valoración dos méritos aparecida nas mesmas:

Méritos entre 0 e 5: 2,5 puntos.
Méritos maiores de 5 e ata 15: 6 puntos.
Méritos maiores de 15 e ata 30: 9 puntos.

Formación. Valoraranse os seguintes cursos de formación:

Curso de Cliente e a cadea de valor: 0,5 puntos
Curso de Porfolio de produtos: 1,3 puntos
Curso de Paquetería, 1,3 puntos
Curso de Excel básico persoal operativo: 1,3 puntos
Curso de Dixitalización III: 0,5 puntos
Curso de Técnicas de Venda I: 1,6 puntos

Quedan pendentes para o Segundo Desenvolvemento a apertura do prazo de admisión de solicitudes, a oferta das prazas por provincias e a data de exame. Unha vez máis se penalizou aos traballadores das bolsas ao non contarlle toda a antigüidade na empresa tal e como se fai no resto da administración.