10 de xul. de 2020

Convocatoria do Programa de Formación AFEDAP dirixido ao Persoal Funcionario



Este Plan de Formación, cun número de prazas limitadas para a convocatoria 2020, se presentou ao Instituto Nacional de Administración Pública ( INAP) en base ao acordo asinado en xuño coas organizacións sindicais.

O Programa de Formación  AFEDAP (Acordo de Formación para o Emprego das Administracións Públicas) consta de tres bloques de capacitación con contidos orientados a impulsar o desenvolvemento profesional, reforzar o liderado e o traballo en equipo, potenciar os procesos de transformación dixital e o adestramento e formación en produtos e servizos.

BLOQUE
CONTIDOS
1. HABILIDADES
Cursos destinados á mellora das actitudes e capacidades persoais para a súa aplicación práctica no posto de traballo, tales como a orientación ao cliente, resolutividad ou a creatividade e innovación, entre outros.
2. DIXITALIZACIÓN
Cursos destinados á mellora da destreza dixital dos empregados con contidos relacionados coa tecnoloxía, a seguridade na internet ou de aplicacións informáticas como Office 365.
3. OPERATIVO
Cursos orientados ao coñecemento de ferramentas e procesos operativos, así como de produtos e técnicas de venda.

Os participantes, que deben ser persoal funcionario que manteña unha relación laboral ou de servizo activa coa nosa compañía ao comezo da formación, poderán solicitar os cursos que desexen pertencentes a cada un dos bloques de contido. O acceso aos mesmos realizarase sempre que non se mostren como superados nos sistemas de información de Correos.

A solicitude de inscrición pódese realizar a través do  banner habilitado na páxina principal do Campus Virtual de Correos ( formacion.correos.es) desde hoxe ata o día 15 de xullo, ambos  incluídos. A formación desenvolverase no último cuadrimestre de 2020.

O día de inicio da formación informarase da súa dispoñibilidade cun aviso na dirección de email (se figura o dato no perfil) e o teléfono  móbil rexistrados. En caso de incidencia técnica durante a inscrición e/ou a realización da formación, os alumnos deberán dirixirse a través do email ao Centro de Atención ao Estudante: centro.atencionestudiante@telefonica.com.

Unha vez finalizado e superado o curso, engadirase ao expediente formativo do alumno e se recibirá unha compensación polo custo da conexión a internet. Ademais, se poderá descargar o diploma dende a plataforma de formación.