Este Plan de Formación, cun número de prazas limitadas para a
convocatoria 2020, se presentou ao Instituto Nacional de Administración Pública
( INAP) en base ao acordo asinado en xuño coas organizacións sindicais.
O Programa de Formación
AFEDAP (Acordo de Formación para o Emprego das Administracións Públicas)
consta de tres bloques de capacitación con contidos orientados a impulsar o
desenvolvemento profesional, reforzar o liderado e o traballo en equipo,
potenciar os procesos de transformación dixital e o adestramento e formación en
produtos e servizos.
BLOQUE
|
CONTIDOS
|
1. HABILIDADES
|
Cursos destinados á mellora das actitudes e
capacidades persoais para a súa aplicación práctica no posto de traballo,
tales como a orientación ao cliente, resolutividad ou a creatividade e
innovación, entre outros.
|
2. DIXITALIZACIÓN
|
Cursos destinados á mellora da destreza
dixital dos empregados con contidos relacionados coa tecnoloxía, a seguridade
na internet ou de aplicacións informáticas como Office 365.
|
3. OPERATIVO
|
Cursos orientados ao coñecemento de
ferramentas e procesos operativos, así como de produtos e técnicas de venda.
|
Os participantes, que deben ser persoal funcionario que manteña unha relación laboral
ou de servizo activa coa nosa compañía ao comezo da formación, poderán
solicitar os cursos que desexen pertencentes a cada un dos bloques de contido.
O acceso aos mesmos realizarase sempre que non se mostren como superados nos
sistemas de información de Correos.
A solicitude de inscrición pódese realizar a través do banner habilitado na páxina principal do
Campus Virtual de Correos ( formacion.correos.es) desde hoxe ata o día 15 de xullo, ambos incluídos. A formación desenvolverase no
último cuadrimestre de 2020.
O día de inicio da formación informarase da súa
dispoñibilidade cun aviso na dirección de email (se figura o dato no perfil) e
o teléfono móbil rexistrados. En caso de
incidencia técnica durante a inscrición e/ou a realización da formación, os
alumnos deberán dirixirse a través do email ao Centro de Atención ao Estudante:
centro.atencionestudiante@telefonica.com.
Unha vez finalizado e superado o curso, engadirase ao
expediente formativo do alumno e se recibirá unha compensación polo custo da
conexión a internet. Ademais, se poderá descargar o diploma dende a plataforma
de formación.