11 de ago. de 2017

Correos xera atrasos inxustificados ao reducir persoal en San Sadurniño


As vacacións do persoal de Correos asignado ao municipio de San Sadurniño, e a consecuente necesidade de que o persoal restante asuma tamén as tarefas dos que as gozan xera o que o alcalde da localidade, Secundino García (BNG) cualifica como atrasos inxustificados na prestación do servizo.


Das tres carteiras que atenden o servizo no municipio, un deles atópase gozando do seu periodo vacacional sen que Correos proceda a cubrir a súa área de traballo. A distribución do correo afecta ao total das sete parroquias do municipio. O feito de que as de Ferreira, Lamas e Bardaos carezan en agosto da súa funcionaria titular obriga ás outras dúas a asumir a carga de traballo.

O primeiro edil sinalou onte a través dun comunicado que a sociedade estatal usa a estratexia de recargar ao persoal con traballo no canto de facer novas contratacións que aseguren unha correcta prestación do servizo.

Unha situación que se ve agravada polo feito de que o municipio esténdase sobre unha superficie de 100 quilómetros cadrados con numerosos núcleos poboacións diseminados e ducias de pistas a cubrir, incide o regidor. Díaz agrega tamén o feito de que si algunha das demais carteiras non coñece o territorio que ha de asumir agora ou non ten experiencia previa no reparto da zona, a prestación vese afectada en maior medida.

Reclamación

Neste sentido, Secundino García anunciou que cursará unha reclamación oficial na que se lle esixirá a Correo que ou servizo préstese con normalidade, polo que instará á compañía a que garanta a cobertura dás vacacións ou baixas que se poidan producir nas tres zonas de reparto do noso territorio

Na mesma tamén demandará a contratación de inmediato do persoal sustituto co fin de liquidar vos atrasos que aseguran ter sufrido algúns usuarios.

Reestructuración do servizo

A última reorganización de Correos no municipio inclúe a apertura durante a semana dunha oficina de atención ao público no Centro Municipal de Empresas durante hora e media.

O regidor sinala que os cambios non afectan ás prestaciones en condicións normais pero non en casos excepcionais. Hoxe mesmo [por onte] estivo no Concello unha veciña que, segundo asegurou, recolleu na oficina de Narón unha ducia de envíos, moitos deles recepcionados por Correos hai días, sinalou a modo de exemplo. 



Via Diario de Ferrol