· Os cursos soamente poden participar persoal
funcionario dos subgrupos A1, A2, C1 e C2.
· Publicado no B.O.E. Nº 129 de data 26/05/2014
O INAP, tendo en conta as necesidades formativas como ferramenta
indispensable dos empregados públicos para o exercicio das súas funcións,
convoca dentro do plan interadministrativo os seguintes Cursos na modalidade
on-line:
Word 2003/2007/2010
Excel 2003/2007/2010
Acces 2003/2007/2010
Power Point 2003/2007/2010
Outlook 2003/2007/2010
Libre Office/OpenOffice
Solicitudes.- Os que desexen participar nalgún destes
cursos deberán facelo a través da páxina web do instituto nacional de
administración pública www.inap.es,
entrar en «aprendizaxe» e a continuación selecciona a Área formativa.
Solicitude
máxima de tres Cursos.
Prazo de presentación de solicitudes telemáticas será de 10 días naturais a contar dende a publicación da resolución no BOE.
Estes
cursos, son valorables tanto na mobilidade interministerial coma na promoción
interna da Administración Xeral do Estado.