30 de maio de 2012

O QUE NON DIXO O PRESIDENTE DE CORREOS NO CONGRESO DOS DEPUTADOS


... DIXOO EN XENEBRA NA REUNIÓN MUNDIAL DE MAIL E EXPRESS EUROPE



O PRESIDENTE DE CORREOS CRE QUE HAI QUE REDUCIR UN 25% DO PERSOAL, TAMÉN SE LAMENTABA DE NON TER UNHA BANCA PROPIA E DA SÚA INTENCIÓN DE POTENCIAR O NEGOCIO DA PAQUETERÍA



 O presidente de Correos na súa intervención dixo que Correos segue sendo esencialmente unha empresa de manexo de cartas, cunha das maiores proporcións dos seus ingresos derivados dos servizos postais tradicionais que calquera outro operador europeo.
Informou que correos recibe actualmente arredor do 85% dos seus ingresos postais; tendo unha participación do 86% do mercado postal español e unha cota de participación do 7,5% do mercado de paquetería nacional. As vendas diminuíron un 8,9% no 2011 en comparación co ano anterior rexistrando unhas perdas de 164,4 millóns de euros. Os volumes de Correo reducíronse case un 25% dende o ano 2007, nun país que xa ten un dos menores volumes de correo per cápita de Europa, para este ano tense previsto que se perda un 5% máis.

Javier Cuesta dixo que a súa estratexia para a empresa era agora o mellorar a eficiencia e reducir o 25% da plantilla, investir nos servizos de paquetería e ramificar con novos servizos.

Configurar Correos para incluír os novos servizos dixitais, os servizos de correo híbrido, a capacidade de correo en liña como unha "oficina de correos virtual" e o apoio ás empresas de comercio electrónico.
O presidente de Correos estaría a buscar e ofrecer máis servizos financeiros e lamentouse de que Correos vendera o seu negocio de banca postal (Caixa Postal) ao segundo banco máis grande de España, BBVA, a finais de 1990.
"Temos algúns dos servizos financeiros agora en colaboración con Deutsche Bank, pero é unha presenza moi marxinal", dixo Cuesta. "Pero, creo que imos traballar sobre este tema no próximo ano. "
Cuesta dixo tamén que en España as duras leis nacionais de protección de datos fixeron que o mercado do correo directo quede altamente restrinxido.
“Non se pode facer moito acerca da lei de protección de datos, pero unha base de datos con dirección a nivel nacional axudaría ao correo directo, pero non estamos seguros de que o goberno a vaia desenvolver".

Enlace coa prensa: http://postandparcel.info/47805/news/companies/spains-correos-to-seek-growth-in-non-core-business-areas/