22 de set. de 2020

Modificación das Bases de Convocatoria de Ingreso de Persoal Laboral Indefinido na Sociedade Anónima Estatal Correos e Telégrafos, S.A., SME; pertencentes ao Grupo Profesional IV (persoal operativo).

 



Tras a reunión celebrada no día de hoxe, martes 22 de setembro, da Comisión de Emprego Central, correos procedeu á modificación das Bases da convocatoria de ingreso de persoal laboral indefinido na Sociedade Estatal Correos e Telégrafos, S.A., SME, pertencentes ao Grupo Profesional IV (persoal operativo) de data 30 de xullo de 2020 nos seguintes termos:

VALORACIÓN DE MÉRITOS: que se efectuaría a data 31 de outubro de 2020, se realizará a data 30 de novembro de 2020.

PROCESO DE SELECCIÓN: FASES, PROBAS E VALORACIÓN.

POSTOS DE REPARTO e AXENTE/CLASIFICACIÓN – ATENCIÓN AO CLIENTE:

Méritos, a puntuación por “cada día da duración efectiva do ou dos contratos a tempo completo, ou a súa equivalencia por acumulación de contratos a tempo parcial” será de 0,00332 puntos en lugar de 0,00254, cun máximo de 8,5 puntos.

Acreditar coñecementos de idiomas, en razón aos seguintes ámbitos e criterios, cun máximo de 2 puntos para os postos de Reparto/Axente Clasificación e 6 puntos para os postos de Atención ao Público, obtidos da seguinte forma:

a) Nas Comunidades Autónomas de Galicia, País Vasco, Navarra, Cataluña, Illes Baleares, Comunidade Valenciana, onde nos seus Estatutos de Autonomía se recoñece ademais,  do castelán outra lingua oficial  propia.  Nas Cidades Autónomas de Ceuta e Melilla onde se puntuará o coñecemento das linguas Dariya e Tagmazid:


Reparto/Axente:

Acreditación de lingua cooficial: (Galiza CELGA 1 ou superior): 1 punto

Titulación de Inglés (A-2 ou superior Marco Común Europeo de Referencia MCER): 1 punto

Atención ao cliente:

Acreditación de lingua cooficial: (Galiza CELGA 2 ou superior): 3 puntos

Titulación de Inglés (B-1 ou superior Marco Común Europeo de Referencia MCER): 3 puntos

 

b) RESTO DE PROVINCIAS

 Reparto/Axente:

Acreditación de lingua cooficial: 0 puntos

Titulación de Inglés (A-2 ou superior Marco Común Europeo de Referencia MCER): 2 puntos

Atención ao cliente:

Acreditación de lingua cooficial: 0 puntos

Titulación de Inglés (B-1 ou superior Marco Común Europeo de Referencia MCER v): 6 puntos

Para ver os documentos de Correos Prema nas Ligazóns   

Modificación das Bases de Convocatoria Correos

Bases Integradas